Loading...
Tiger 800 XCx
Κλίκ για μεγέθυνση
Τιμή: 13.290 €
Περιγραφή

Tiger 800 XCx New

Το πνεύμα της περιπέτειας δεν είναι απλά ζωντανό. Είναι παρών σε κάθε εξάρτημα της νέας XCX. Πλήρως
εξοπλισμένη για μεγάλες περιπέτειες με τεχνολογία που προσφέρει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και ανοίγει
νέους ορίζοντες, αυτή η Tiger βρίσκεται σε άλλο επίπεδο. Διαλέγοντας μεταξύ Τριών Προγραμμάτων Αναβάτη
Δρόμου, ΕκτόςΔρόμου και Ρυθμιζόμενου Προγράμματος Αναβάτη, μπορείς να διαμορφώσεις τον προτιμώμενο
χάρτη κινητήρα, το ABS και τον έλεγχο πρόσφυσης, για μια εντελώς προσαρμοσμένη και συναρπαστική βόλτα. Ο
ειδικός Υπολογιστής Ταξιδιού και το Cruise Control σας επιτρέπουν να μαζέψετε χιλιόμετρα με πλήρη
αυτοπεποίθηση. Η εκτός δρόμου ψυχή της μοτοσυκλέτας ενισχύεται από το πακέτο Adventure που περιλαμβάνει
χούφτες, αλουμινένια ποδιά, πρόσθετη πρίζα και κάγκελα προστασίας κινητήρα.


ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ


ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Η νέα Tiger διαθέτει υδρόψυκτο, τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 800κ.εκ., που αποδίδει 95 ίππους και 79Nm
ροπής, για δύναμη σε όλη την κλίμακα των στροφών και τον ξεχωριστό ήχο και χαρακτήρα του τρικύλινδρου της
Triumph.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Η Tiger XCx έχει 17% βελτίωση στην οικονομία καυσίμου στο «μεικτό κύκλο» της ΕΕ, που σημαίνει ότι η
οικονομία καυσίμου βελτιώθηκε από 4.3λτ/100χλμ σε 3.9λτ/100χλμ σε σύγκριση με την απερχόμενη Tiger,
δίνοντάς της δυνητική αυτονομία 437 χιλιομέτρων.


ΚΙΒΩΤΙΟ


Το κιβώτιο αναβαθμίστηκε με το μηχανισμό επιλογής να προέρχεται απευθείας από τη κορυφαία Daytona, για πιο
ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.
ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ
ΤΥΠΟΣ Υδρόψυκτος, 12βάλβιδος,
2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 800cc
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ 74.05mm
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 61.94mm
ΣΥΣΤΗΜΑ Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων
ΕΞΑΤΜΙΣΗ Ανοξείδωτη ατσάλινη 3 σε 1, ψηλά τοποθετημένο ανοξείδωτο ατσάλινο τελικό
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αλυσίδα O ring
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ Υγρός, πολύδισκος
ΚΙΒΩΤΙΟ 6τάχυτο
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΑΔΙΟΥ 3.7L


ΠΛΑΊΣΙΟ


ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ανάρτηση της WP έχει χρησιμοποιηθεί για να ωθήσει ακόμη περισσότερο τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά των
μοντέλων XCx. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της WP με απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης είναι εύκολα
ρυθμίσιμο, μέσω ειδικών διακοπτών στο πάνω μέρος του πιρουνιού. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από ένα
αμορτισέρ της WP ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, το οποίο διαθέτει και ειδικό
προστατευτικό από τη λάσπη για το σώμα.


ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ


Η ισορροπία της Tiger είναι αυτή που την ξεχωρίζει, με εξαιρετική ακρίβεια, ευελιξία και έλεγχο για εμπνευσμένη
οδήγηση.


ΦΡΕΝΑ


Το ABS τελευταίας γενιάς είναι στάνταρ στην Tiger XCx μαζί με μονωμένα τακάκια της Nissin εμπρός για αυξημένη
απόδοση φρεναρίσματος.
ΤΡΟΧΟΙ
Τα μοντέλα XCx διαθέτουν ακτινωτούς τροχούς για ύψιστη ανθεκτικότητα σε άγρια εδάφη: Διάμετρος 17”
μπροστά και 21” πίσω για εκτός δρόμου επικέντρωση.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ
Το σκληρό, ατσάλινο σωληνωτό εσωτερικά δικτυωτό πλαίσιο, με νέα ηλεκτροστατική βαφή προσφέρει
ανθεκτικότητα σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.
ΠΛΑΊΣΙΟ
ΠΛΑΙΣΙΟ Ατσάλινο σωληνωτό εσωτερικά δικτυωτό
ΨΑΛΙΔΙ Διπλό, χυτό, κράματος αλουμινίου
ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ 36άκτινη
21 x 2.5", αλουμινένιο στεφάνι
ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ 32άκτινη
17 x 4.25i", αλουμινένιο στεφάνι
ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 90/9021
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 150/70 R17
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Ανάποδο πιρούνι WP 43χιλ, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς,
220χιλ διαδρομή.
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Αμορτισέρ WP με εξωτερικό δοχείο λαδιού, υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση
απόσβεσης και επαναφοράς, 215χιλ διαδρομή πίσω τροχού
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Διπλές πλευστές δαγκάνες 308χιλ, διπίστονες πλευστές δαγκάνες Nissin,
απενεργοποιούμενο ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Single 255mm disc, Nissin single piston sliding caliper, Switchable ABS
FRONT BRAKE MASTER CYLINDER
Τρόμπα Nissin, διάμετρος 14χιλ


ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ


Πολυλειτουργικό
όργανο LCD με ψηφιακό οδόμετρο, υπολογιστή ταξιδιού,
αναλογικό ταχύμετρο, ένδειξη σχέσης κιβωτίου, δείκτη βενζίνης, ένδειξη σέρβις,
θερμοκρασία περιβάλλοντος, τρία προγράμματα αναβάτη (Δρόμου/ΕκτόςΔρόμου/
Προγραμματιζόμενου από αναβάτη) και ρολόι.


OTHER FEATURES AND BENEFITS


Immobiliser με κωδικοποιημένο κλειδί, Cruise control, προγράμματα οδήγησης,
απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ABS ως στάνταρ. Ρυθμιζόμενη
θέση τιμονιού και ύψος σέλας. Διακόπτης φλας κινδύνου στα όργανα. Αυτοαπενεργοποιούμενα
φλας. Ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου. Κεντρικό
σταντ, πρίζα ρεύματος 12V, άνετες σέλες αναβάτη και συναναβάτη, χούφτες και
ρυθμιζόμενη ζελατίνα ως στάνταρ.

Φόρμα Ενδιαφέροντος

 
© Copyright 2010 - 2019 Triumph, SYM, Daytona, Modenas - Αργυρόπουλος, Πάτρα